fredag den 27. december 2013

En lyd fra himlen - Også i Danmark

I disse år, har flere og flere over hele verden, og tusindvis på samme tid, oplevet voldsomme og mystiske lyde, som lyder som om de kommer fra himlen.

Lyden er, af hvad jeg indtil videre har bemærket, registreret i Nordamerika, Sydamerika, Europa, Asien. Også i Norge og Danmark er den hørt.





Denne optagelse er fra Danmark. Lagt på nettet er Sarah Delroy den 17. september 2011:



Hvad er dette? spørger mange. Der er forslag på alt fra missilanlæg til ISS rumstationen der udsender hvallyde til eventuelle rumvæsner, spillet baglæns.

Men hvorfor, skulle rumvæsner kommunikere med hvallyde? Ja, jeg spørger bare...

Jer. 25 v.31
"Therefore prophesy thou against them all these words, and say unto them, the LORD shall roar from on high, and utter his voice from his holy habitation; he shall mightly roar upon his habitation; he shall give a shout, as they that tread the grapes, against all the inhabitants of the earth. A noise shall come even to the ends of the earth; for the LORD hath a controversy with the nations, he will plead with all flesh; he will give them that are wicked to the sword, saith the LORD." (King James Version).

Det profeten Jeremias her siger er, at Gud selv vil brøle mod jorden fra sin trone i Himmelen. Dette vil høres som en lyd af ukendt karakter. Denne lyd vil indlede Hans dom mod nationerne og alle mennesker. 

Men denne lyd er også Guds forsøg på, at fange din opmærksomhed. Er det lykkedes? Eller fortsætter du som om intet er hændt???

Hvis Han har din opmærksomhed, så omvend dig fra dine synder. Tag imod frelsen ved Kristus Jesus, som døde på Golgata i dit sted, så du slap for at lide denne brutale død. Det ville ellers være dit lod. 

Bed enkelt: Kære Gud. Jeg har hørt dit kald. Jeg vælger at respondere på Dig. Tilgiv mig min synd, at jeg ikke har troet på Dig. Indskriv mit navn i Livets Bog. Tak, at jeg må kaldes Dit barn fra i dag. Amen!

Denne amerikanske teolog, som har en videoblog på nettet, Han ven, en musiker, her samlet nogle af de optagelser af denne lyd, som er optaget rundt om i verden. Han har lagt dem "oven i hinanden", så han kan afspille dem alle på samtidig. Nu lyder det som et opvarmende orkester...




Ingen kommentarer:

Send en kommentar